Uutiset

Avoimet työpaikat Kirjanpitäjä - talousvastaava

Haemme toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen kirjanpitäjää-talousvastaavaa. Optimaalisessa tilanteessa sinulla olisi jo useamman vuoden kokemus kirjanpidosta. Kirjanpidon vahva rutiiniosaaminen, tilinpäätöstaito ja ensiluokkaiset asiakaspalvelutaidot ovat avaimia tässä tehtävässä menestymiseen. KLT-tutkinto tai kiinnostus tutkinnon suorittamiseen katsotaan eduksi, samoin kuin osaaminen käyttämästämme taloushallintojärjestelmästä Lemonsoftista sekä osaaminen maatalouden kirjanpidosta ja verotuksesta. Kaikkein tärkeintä meille on kuitenkin asenteesi ja motivaatiosi kehittyä.
Tavoitteellisuus, nopeatempoisuus, huumorintajuisuus ja toistemme arvostaminen kuvaavat parhaiten työkulttuuriamme. Sovit tiimiimme erinomaisesti, mikäli olet päättäväisyydellä ja positiivisella asenteella varustettu tiimipelaaja, jolta ei puutu huumorintajua tai pelisilmää. Palkkaus TES:n mukainen, palkkatoive huomioidaan. Lisätietoja: Pirjo Manninen, Puh: +358505398991, pirjo.manninen@omni.fi


Omnin asiakastyytyväisyys huippuluokkaa

Saimme Net Promoter Scoren tulokseksi huikean 86, joka tarkoittaa sitä, että valtaosa kyselyyn vastanneista asiakkaista suosittelisi erittäin todennäköisesti Omni Yrityspalvelut Oy:n palveluja.

Todella hyvänä NPS-tuloksena voidaan pitää 50 pisteen rajapyykkiä, ja yli 70 pisteen NPS-tulos viittaa ensiluokkaiseen asiakastyytyväisyyteen.

Asiakaskyselyn teetimme Kokemuksia.fin (Trustmary Finland Oy) toteuttamana asiakkaillemme kesällä 2019. Tutkimus toteutettiin puhelimitse satunnaisotannalla.

Mikä on NPS?

NPS eli Net Promoter Score on yleisesti yrityksissä käytetty asiakasmittari, joka mittaa yhden kysymyksen avulla yrityksen asiakaskunnan uskollisuutta ja tyytyväisyyttä. Net Promoter Scoren kysymys kuuluu: ”Kuinka todennäköisesti suosittelisit tätä (yritystä) ystävälle tai työtoverille?”. Asiakkaat vastaavat kysymykseen asteikolla 0-10, jossa luku 0 vastaa ’ei ollenkaan todennäköistä’ ja luku 10 ’erittäin todennäköistä’ suosittelua.

Asiakkaiden antamat vastaukset luokitellaan seuraavasti:

9-10: Suosittelijat – ostavat paljon, ovat uskollisia ja suosittelevat myös kavereille.

7-8: Passiiviset – passiivinen joukko, josta on vaikea saada selkeää kuvaa. Saattavat olla jossain uskollisen ja tyytymättömän välillä tai eivät koe asiaa itselleen tärkeäksi.

0-6: Arvostelijat – ovat tyytymättömiä ja levittävät huonoa sanaa eteenpäin.

Arvostelijoiden prosenttiosuus vähennetään Suosittelijoiden prosenttiosuudesta. NPS-arvo voi näin ollen vaihdella arvosta -100 aina arvoon 100 asti.

 

NPS:n lisäksi saimme arvokasta, yksityiskohtaisempaa palautetta yhteistyöstä kanssamme. Tätä kautta voimme kehittää tekemistämme ja parantaa oman työmme laatua edelleen.

Palvelumme kehityskohteina koettiin lähinnä ohjelmiston käytön hankaluus.

Rakentavan palautteen lisäksi saimme häkellyttävän määrän positiivista palautetta.

Palvelumme sai kiitosta muun muassa seuraavista seikoista:

+ ”Yhteistyö on kitkatonta, mutkatonta ja luotettavaa.”

+ Asiakas kokee saavansa henkilökohtaista ja asiakasläheistä palvelua.

+ Asiat hoidetaan ammattimaisesti ja niihin paneudutaan huolella.

+ Sovitut asiat tehdään aikataulun mukaisesti.

+ Asiakas arvostaa sitä, ettei hänen tarvitse itse kysellä minkään perään, vaan asiat ovat hoidossa.

Olemme todella kiitollisia saamastamme palautteesta, jonka avulla pystymme kehittämään toimintaamme ja tarjoamaan asiakkaillemme yhä laadukkaampaa ja tuloksellisempaa palvelua

Ota yhteyttä, jos haluat kuulla, miten voisimme olla avuksi juuri sinun yrityksellesi.